A Night Between the Stars 18 feb 2019

Home Forums OVERIGE OPTREDENS van/met René A Night Between the Stars 18 feb 2019

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #4407
    Marijke
    Sleutelbeheerder

    Bericht van MARLOES:

    Aankondiging:
    Onder leiding van Vajén van den Bosch vertellen sterren als Tony Neef, Freek Bartels, Stanley Burleson, René van Kooten, Brigitte Heitzer, Renée van Wegberg en Nurlaila Karim alles wat je altijd al wilde weten. Tevens trakteren deze sterren je op muzikale previews en optredens. Het belooft een avond vol muziek en vermaak te worden!

    Fijn met een paar dames afgesproken om naar deze avond te gaan in het Beatrix theater in Utrecht om “onze” award winnaar(s) te bewonderen! De muis (waar? nou daar op de trap!) die ons begroette bij binnenkomst van de zaal had gedacht dat het een vrije maandagavond was, en vluchtte toch maar weg toen zoveel mensen de zaal inkwamen

    René en Brigitte openden het feestje, en dat voelde zo normaal dat ik even schrok toen ik bedacht dat er later nog anderen zouden optreden, haha. Het begon dus gelijk goed, en wat is dat heerlijk om gelijk te mogen genieten van deze 2 (terechte) winnaars! Helaas kwamen zij voor de pauze niet meer aan bod.

    Jammer genoeg werden we ook getrakteerd op humorloze humor….. en was ik blij dat ik een camera in mijn handen had bij de gym oefeningen (sorry als jullie het wel leuk vonden maar ik ben hier niet zo van).

    Gelukkig werden we wel verrast met mooie liedjes van iedereen, en na de pauze was René lekker vaak op het toneel. Wat een stem, wat is dat toch een streling voor je oren! Helaas ben ik slecht in het onthouden van titels etc dus wat we allemaal te horen hebben gekregen, ik moet het jullie schuldig blijven. Marijke heeft op youtube wel wat film materiaal gepost, dus even zoeken straks voor de liefhebbers.

    Na het optreden nog een fotomomentje, die hilarisch uitpakte ivm vallende “domino” mensjes! Ik kon mij ook weer uitleven met de fotocamera, mooie plaatjes kunnen schieten, al met al een gezellig avondje uit op de maandag.


    + + + + +

    Bericht van MARIJKE:

     

    Hier zijn wat fragmenten uit het (hilarische) vragen[v]uurtje:

    En natuurlijk mag dé traktatie van de avond niet ontbreken: René & Nurlaila zongen Wreed en verwarrend bestaan uit Aida. Blijer had hij me niet kunnen maken. “Onze” Radames liet hier wel even zien waarom ze hem wél hadden moeten vragen voor het aanstaande Aida in Concert (waar dus alle voormalige castleden bij ontbreken, wát een domme zet!)… Hij is het nog niet verleerd, wat heb ik hiervan enorm genoten. Geniet maar even mee (met vooraf nog een ‘heerlijke’ anekdote): :whistle:

    Het was een prachtige avond. Hier en daar wat kleine dip-momentjes omdat de grappen van ‘sommige artiesten’ nogal flauw uitpakten, maar Brigitte en René waren zo heerlijk vermakelijk dat dat alles goedmaakte.

    En tot slot de Finale: Let me entertain you met alle deelnemende artiesten:

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.