Koffieconcerten René & Bri 03-11-2019 Lourdeskerk

Home Forums OVERIGE OPTREDENS van/met René Koffieconcerten René & Bri 03-11-2019 Lourdeskerk

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #4414
    Marijke
    Sleutelbeheerder


    In de reeks van 4 koffieconcerten van René van Kooten en Brigitte Heitzer voor The Coffee & Music Club ben ik afgelopen zondag gaan meegenieten.

    Met René en Brigitte is het altijd dikke pret, zowel voor publiek als op het toneel.
    In deze reeks is er ook voor gekozen om nieuw talent een plaatsje te geven op het podium. Wij troffen het met de zangeressen Anne Roos en Soraya Gerrits. Zoals René zelf al zei: “Ik val al 3 weken van de ene verbazing in de andere hoe onwaarschijnlijk veel talent er hier in de regio woont”.

    Qua musici werd René (met gitaar) begeleidt op piano door Billy Maluw en op toetsen (en nog véél meer) Ingmar Spaaij van Shifting Daylight

    Elke week is er een ander thema. Op 3 november was het thema De Zee.
    Wij hebben de volgende nummers te horen gekregen:

    Falling slowly – René & Brigitte (a Star is Born)
    Zomers blijven niet – Brigitte (Toon Hermans)
    ‘t Glipt me door de vingers – René (Abba/Mamma Mia)
    Anne Roos (zelf geschreven, titel bij mij onbekend)
    Calm after the storm – René & Brigitte (Common Linnets)
    De Zee – René (Paul van Vliet)
    Koeien – Brigitte (Brigitte Kaandorp)
    Labels – Anne Roos (zelf geschreven)
    Oceaan – René, Brigitte, Anne Roos, Billy (Racoon)
    Early Bird – René (zelf geschreven)
    Eén seconde – Soraya & René (Bridges)
    Kan de deur nie dicht – Brigitte (van Gerard van Maasakkers, Limburgs)
    Ik heb je lief – René (van Stef Bos)
    Nothing compares 2 U – René & Brigitte (Prince)
    Bonus: Oh oh Den Haag – allen (Harrie Jekkers)

    Over Early Bird vertelde René erbij dat hij dit lied geschreven had i.v.m. de gebeurtenissen van bijna een jaar geleden, nl. de (veel te vroege) geboorte van zijn 2de dochter Sophia Giulia. Inmiddels is hij ook ambassadeur van de Stichting Earlybirds, die belangeloos fotoreportages maken van vroeggeborenen voor de ouders en families. Gelukkig kon hij nu ook melden dat alles goed gaat met zijn vrouw en kind, want vorig jaar stond de vlag er heel anders voor. Het lied “was nog niet af” volgens René, dus voor ons was het heel bijzonder dat we live een eerste proefversie/Try Out hiervan mochten meemaken.

    Brigitte wist ons steeds te ontroeren met haar prachtige stem, maar als ze met René op een koffieconcert staat presenteren ze samen altijd wel weer een hilarisch liedje tussendoor. Deze zondag was dat “Koeien” van Brigitte Kaandorp en we hebben weer zó gelachen… Meuhhhh…! :yes:

    Voor wie nog even wil nagenieten (als alsnog genieten) van het koffieconcert van afgelopen zondag hieronder een compilatie en 2 complete nummers.
    Enjoy!

    Compilatie van 03-11-2019:

    Early Bird:

    Het hilarische “Koeien”:

    A.s. zondag vindt het laatste koffieconcert van The Coffee & Music Club plaats.
    Brigitte Heitzer is helaas onverwacht verhinderd, maar deze zondag is het thema Circustheater en heeft René andere leuke gasten uitgenodigd, zoals o.a. Tessa Sunniva van Tol & Milan van Waardenburg (Anastasia NL) en Gaia Aikman (The Lion King NL).

    Mis het niet, deze koffieconcerten zijn een lust voor oog en oor. De Lourdeskerk bevind zich naast het Circustheater, parkeren is buiten tot 13:00 uur (bijna overal) gratis, de kaarten zijn niet duur, je krijgt gratis koffie – je kan er zelfs ontbijten – én er zijn nog kaartjes dus… twijfel niet en kom heerlijk een keer (mee)genieten!

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.