Musicals In Concert (2014)

Home Forums OVERIGE OPTREDENS van/met René Musicals In Concert (2014)

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #4384
    Marijke
    Sleutelbeheerder

    Bericht van MARLOES:

    Tjonge jonge wat een FEEST was dit! Omdat ik al eens in de Ziggo Dome was geweest, toen bijna tegen het plafond aangeplakt, was ik vastberaden om nu toch betere plekken te veroveren, en het is me gelukt. De golden circle, helemaal vooraan!
    Wat was het heerlijk om: * de gezichten goed te kunnen zien, * de glinsterende ogen, * het genieten van de musicalmensen, * de knipogen naar elkaar, * de hoogte van de naaldhakken, * de pailletjes op de jurken, * de stoere schoenen van de mannen,* de zweetdruppels, * de (lekkere) kontjes,* de zendertjes op de rug, …… Ja en dat was dan weer jammer. Want vaak liepen ze over het middenpad (liepen dus zooo langs mij heen) maar bleven dan aan de punt staan, en dan keek ik naar wat ruggen. Dus dan maar op het grote scherm kijken!

    Ik vond de muziek keuze geweldig! Van alles kwam voorbij, begonnen met Jersey Boys, met onze eigen Rene, Stanley, Jamai en Freek. Naar mijn idee stond de hele zaal gelijk al op zijn kop. Simone was echt super, vooral met de “winnaar krijgt de macht” koude rillingen krijg ik daar altijd van, en nu weer….. Simone is voor mij de enige dame waar ik echt warm voor loop. Bij de anderen, Chantal, Willemijn, Carolina en Celinde ben ik (altijd al) wat minder enthousiast. Zo hier en daar werd een toonhoogte gemist, maar dat mocht de pret niet drukken!
    Rene was geweldig in wat hij ook zong. Zijn rock nummer (sorry ben echt slecht in onthouden van titels ed) was echt geweldig. Je zag ook duidelijk dat ie er zin in had al die tijd. Phantom en Aida waren prachtig. Ik zou hem graag in de rol van spook willen zien!
    Freek riep op om allemaal een aansteker of lichtje van mobiel aan te doen, nou echt het was een HEEl mooi gezicht hoor! Je zag ook bij hem de verwondering en het genieten in zijn gezicht.

    Alles werd luidkeels meegezongen, en doordat we daar zo stonden wat het ook heerlijk meedansen en zwaaien. Het decor was echt heel leuk gedaan, op de grote schermen prima in beeld gebracht. De dansers waren een genot om naar te kijken, jong en energiek.


    + + + + +

    Bericht van SPHINX (Mieke):

    Ik was er gisteravond ook en heb een geweldige avond gehad. Ik zat op de Vip tribune en had goed zicht op alles. Ik heb van elke minuut (heerlijk ook die dancemuziek ) genoten.
    Hoogtepunten waren voor mij toch wel het Joseph blokje, Elisabeth en Aïda.

    Wat een vakmensen hebben we toch in Nederland. Echt iedereen stond te stralen en te performen. Jamai met Waarom uit Miss Saigon, Willemijn met Let it go en natuurlijk Wicked, Simone emotioneert met de Winnaar krijgt de macht, Celinde met Les Mis, Stanley als Revue-artiest , Caroline met Tomorrow, Freek met Joseph, René met JCS en Chantal met Grease. De duetten die voorbij kwamen waren top en een paar keer de 4 mannen samen, met als afsluiter het WWRY blok.

    Kortom wat een feest was het om mee te maken van begin tot het eind.

    + + + + +
    Bericht van KAREN:

    Ook ik zat gisteravond in het Ziggo Dome. En wat heb ik genoten!!!!
    De hele aankleding was super gedaan, de band in het midden en het loopstuk de zaal in, zodat je ze nog iets beter kon zien. En anders waren de videoschermen een uitkomst. Ik snap dat je soms tegen een paar (mooie) kontjes aan zat te kijken, Marloes! Dat is dan wel een nadeel, maar wel super dat je iedereen zo goed kon zien. Vooral de interactie tussen de zangers vind ik altijd erg leuk!

    Ook de videoschermen op de achtergrond waren mooi gedaan. Bij nummers van Tarzan zag je een soort jungle met watervallen en zo had iedere musical zijn eigen beelden… Mooi!

    Ik heb natuurlijk ook super genoten van René, wat fijn dat hij JCS zong en natuurlijk Queen, Aïda, Phantom… maar alles klonk geweldig. Hij had het volgens mij enorm naar zijn zin! Ook Simone bezorgde mij soms kippenvel, wat heeft die vrouw toch een heerlijke stem….

    Kortom, van begin tot eind zitten stuiteren en meezingen! Alleen de finale vond ik een beetje minder… maar dat mocht de pret niet drukken..

    Topavond met topartiesten!!

    + + + + +
    Bericht van ElineS:

    Ook mijn dochter en ik waren aanwezig zaterdagavond. We stonden in de zaal redelijk dichtbij het podium. Goed zicht, alleen jammer dat er mensen zijn die ongeveer de gehele show een mobiel in de lucht houden om filmpje te maken. Als je daar dan achter staat zie je vrij weinig.
    Maar dat mocht de pret niet drukken.
    Mijn kippenvel moment was René en Celinde met de phantom. PRACHTIG.
    hopelijk gaan ze samen nog eens deze musical spelen.
    De gehele show had wel een VandeEnde sausje, maar wat een sausje. FANTASTISCH.
    Wel miste ik Shrek en Soldaat.
    Maar we hebben ontzettend genoten en ons helemaal schor gezongen en geschreeuwd.

    En zondagochtend nogmaals kaartjes besteld en ’s middags weer genoten van de te gekke show.
    Gelukkig hebben we Ziggo, dus de tv uitzending opgenomen om later nog een keer te kunnen genieten. Van mij mag het een jaarlijks terugkerend spektakel worden.

    + + + + +

    Bericht van MARIJKE:

    Wat een heerlijke verslagen hebben jullie geschreven, Dank daarvoor! Lekker nagenieten hiermee! Ik kom de hele week echt al tijd te kort, zodat een verslag er ook nog niet eens van gekomen is.

    We boffen maar als René-fans. We hebben werkelijk alles van hem mogen zien en horen, van mooie ballads tot aan stevige rock. Dat was Genieten met een hoofdletter (en wat deed hij het goed!!)

    *Trots op René!*

    Bij deze wat videobeelden van dit geweldige spektakel:
    Aida – Ergens in de sterren

    JCS – Heaven on their minds

    WWRY – We are the Champions

    De setlist van Musicals in Concert 2014 !
    (Thanx to Ziggo):

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.