René zingt (weer ) Elvis (2015)

Home Forums OVERIGE OPTREDENS van/met René René zingt (weer ) Elvis (2015)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #4385
    Marijke
    Sleutelbeheerder

    Op 11 januari brengt Jan Rot een speciale uitvoering van zijn Rotavond in Koninklijk Theater Carré. De avond staat helemaal in het teken van de 80e geboortedag van Elvis Presley. Hij is en blijft The King. Het wordt een bonte avond met een tof combo en een stoet eregasten. Zo zingt Fré Spigt ‘Devil in disguise’ als ‘Duvel in ‘n doos’, brengt Charly Luske ‘Hound Dog’ als ‘Keeshond’ en vertolkt Claudia de Breij een speciaal voor haar gemaakte vertaling van I just can’t help believin’. Musicalster René van Kooten, die de hoofdrol speelde in All shook up/Love me Tender doet nog een keer de ‘Bajesrock’ (Jailhouse Rock).

    Ron Brandsteder zal zijn diepe bas weer eens laten horen in Are you lonesome tonight oftewel ‘Ben jij ook zo alleen’.  Lucky Fonz III met ‘Geef me Liefde’ (Love me Tender). De liefste tuinkabouter van Nederland, ons aller Joost ‘Nederwiet’ Belinfante met ‘Opgefokt’ (All shook up) en Erwin Nijhoff, die ooit op een Elvis-memorial de hele Melkweg in tranen kreeg met ‘You were always on my mind’. Ook Herman Finkers en Freek de Jonge zullen beide een nummer ten gehore brengen. De afsluiter wordt een gezamenlijk ‘Je weet nooit hoe het loopt’, oftewel, ‘You’ll never walk alone’.

    #4386
    Marijke
    Sleutelbeheerder

    Op youtube staan opnames die gemaakt zijn van “De King en wij”.
    Erg fijn, iedereen die er niet bij was kan dus alsnog meegenieten!
    Zie: https://www.youtube.com/user/Congenious1/videos

    Fragmenten met René:

    Bajesrock:
    (de tekst is iets anders – en langer – dan getoond in de musical)

    Kom op iederene:

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.