Vader van René van Kooten ernstig ziek (2015)

Home Forums Nieuws & Media RENÉ VAN KOOTEN Nieuws Vader van René van Kooten ernstig ziek (2015)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #4363
    Marijke
    Sleutelbeheerder

    Bericht van november 2015
    Als eerbetoon aan de vader van René plaatsen we dit bericht ook in 2020

    Het is een moeilijke tijd voor musicalster René van Kooten. De vader van de acteur is ernstig ziek. In een interview met Margriet vertelt René dat zijn vader getroffen is door alvleesklierkanker. “Inmiddels weten we dat hij nog maar een half jaar te leven heeft”, vertelt René.

    René beseft dat zijn vader binnenkort niet meer vooraan zit tijdens zijn voorstellingen, en dat valt hem zwaar. ”Toen ik na de première van Grease de trap af kwam en mijn vader zag staan, schoot ik vol”, vertelt de acteur. “Ineens realiseerde ik me dat hij altijd naar mijn voorstellingen is komen kijken en ook hoe belangrijk dat voor me is geweest, zeker omdat mijn moeder overleed toen ik elf was.”

    Bron RTL Boulevard / Margriet
    ……………………………………………………………………………………..

    Het artikel uit de Margriet:

    Laten we proberen om René te steunen in dit moeilijke proces met warmte en begrip.
    Namens iedereen hier wensen we hem en zijn familie veel kracht toe in deze moeilijke periode.

    #4364
    Marijke
    Sleutelbeheerder


    Vandaag bereikte ons het droevige bericht dat Cees van Kooten, de trotse vader van René, afgelopen nacht (op 25 februari 2016) is overleden.
    Vanaf deze plaats willen wij René en de familie veel sterkte wensen met dit grote verlies.

    Zijn vader zat zo vaak in de zaal bij voorstellingen waar René in speelde en bij alle premières.
    Altijd trots en bescheiden.
    We gaan zijn aanwezigheid erg missen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.